Relaties/situaties die verzuren = Liefde sturen

Een vraag die op één van mijn master minds al eens aan bod komt is: ik wil wel positief zijn, maar hoe ga ik om met mensen die dat niet zijn? Hoe ga ik om met mensen die slecht gezind zijn? Met een man/vrouw, vriend/vriendin, baas of collega, ….die dikwijls grommelen of nors zijn? Hoe los ik problemen op met andere mensen? Mijn antwoord: STUUR LIEFDE. Liefde is altijd het antwoord, en geloof me, het doet wonderen. “Maar hoe doe je dat dan?” Is meestal de volgende vraag. Hoe stuur je liefde? Gewoon doen, zeg ik dan. Een hele leuke en simpele tool die je daarvoor kan gebruiken is de volgende: visualiseer een roze ballon voor je, voeg daar met je gedachten liefde aan toe, (zeg gewoon: ik voeg eindeloos veel liefde toe aan deze ballon en zie hoe er liefde instroomt) blaas die ballon weg naar de persoon/plaats (of situatie) die jij in gedachten hebt. Zie hoe de ballonl aankomt en zie hoe de liefde zich verspreidt over de persoon/plaats, en voel tevens ook wat het met jou doet. Want liefde geven is liefde ontvangen!!! Ikzelf vind het één van de leukste dingen om te doen, en het werkt altijd!!! Gisteren nog vertelde één van de deelnemers van mijn master mind mij, met een big smile op haar gezicht, dat ze het uitgeprobeerd had, en dat de resultaten eigenlijk verbluffend waren. Ze vertelde hoe iemand die kwaad vertrokken was, als bij wonder met een glimlach op het gezicht terugkeerde, nadat zij een ballon met liefde gestuurd had. Mooi, mooi, mooi, toch? Een andere keer hoorde ik een verhaal van hoe iemand een ballon van liefde gestuurd had naar een collega die elke dag nors en zwijgend aan haar bureau zat, en hoe die houding plots veranderde in een meer vriendschappelijke en open houding. Prachtig!!! Deze tool is echt te gebruiken in elke mogelijke situatie: voor het afsluiten van een contract kan je bijvoorbeeld liefde sturen aan de andere partij, bij het oplossen van problemen kan je liefde sturen naar de personen die het nodig hebben, je kan het gebruiken voor je kinderen die examens hebben, in moeilijke situaties, enz…… ik zou zeggen, weet je in sommige gevallen echt niet meer wat te doen, stuur liefde!!!! Stuur liefde, laat los en kijk wat er gebeurd.

Je kan dit evenzeer gebruiken om bijvoorbeeld heling te sturen aan iemand, of vertrouwen, of kracht, of gelijk welke andere steun die je aan iemand wil sturen. Pas dan telkens je intentie aan. Je kan tevens kleuren gebruiken om te sturen, in plaats van roze licht gebruik je dan een andere kleur. Groen bijvoorbeeld, kan je gebruiken om heling te sturen. Een intentie die je daarbij kan gebruiken is “ik voeg hierbij de groene kracht van heling toe voor de …….. (plaats of deel waar de heling nodig is) van …..(naam van de persoon) Je kan ook andere kleuren gebruiken, ultra-violet staat voor vergeving, goud staat voor rust, creëren van succes en het verwezelijken van dromen, enz….. Lieve mensen, ik daag jullie bij deze uit om het zeker een keer te proberen. Doe het gewoon! Laat je creatieve geest werken, stuur een gezegende ballon van liefde, geniet van het resultaat en voel hoe de liefde in je eigen hart telkens groter wordt. Daar alleen zou je het al voor doen!!!

Liefdevolle groeten

Lydia

000000000000000000000000000000

Gepubliceerd door De Gelukkige Mens

Coach/teacher/speaker

Eén opmerking over 'Relaties/situaties die verzuren = Liefde sturen'

Plaats een reactie