Het wonder van het huis.

“Het wonder van het huis: Een tijdje geleden was ik naarstig op zoek naar een huis. Ik wilde graag terug een huis met een tuin in plaats van te wonen op een appartement. Dus zette ik deze wens uit bij het universum. Mijn belangrijkste wensen daarbij waren dat het huis betaalbaar zou zijn, dat er een garage aan was, een keuken, (met afwasmachine), dat er een aparte ruimte was voor mijn praktijk, niet te ver van het centrum en gelegen dicht bij het groen.
Er waren mensen genoeg die me vertelden dat ik voor zulk een huis zeker een prijs zou betalen die veel hoger zou liggen dan hetgeen ik voorop gesteld had. Gelukkig hoefde ik dit niet aan mijn hart te laten komen.


Ik wist dat, dankzij het gebruik van Ho’oponopono, het juiste huis op mijn pad zou komen. Ho’oponopono gaat er immers vanuit dat elk probleem, elke wens die niet vervuld wordt, het gevolg is van oude herinneringen die liggen opgeslagen in onze cellen. Het enige dat me dus te doen stond was het zuiveren van die herinneringen. Wist ik dan welke deze waren? Nee, zeker niet, maar het hogere zelf wel. Het enige wat ik kon doen was 100% verantwoordelijkheid nemen en Ho’oponopono toepassen. Dus tijdens mijn workshop van februari legde ik deze wens in de “mahiki-schaal.” Deze schaal wordt gebruikt als middel om te zuiveren. Deelnemers kunnen in deze schaal een briefje leggen waarop ze hun probleem beschrijven, hun wensen kenbaar maken, of waarop ze de namen schrijven van mensen die healing vragen, omwille van ziekte of eender ander probleem. Gedurende de workshop nemen we daarna regelmatig de tijd om ons op deze schaal te richten met licht, liefde en het toepassen van Ho’oponopono. En daarna laten we het werk over aan de “Goddelijkheid” zoals we dat zo mooi benoemen in deze healing methode.

Ik zou hierbij een hele reeks prachtige verhalen kunnen vertellen over al het moois dat de deelnemers achteraf konden ervaren, maar dat zal voor een andere keer zijn. Het verhaal ging over het huis dat ik zo graag wou. Gedurende de weken die volgden op de workshop bleef ik zuiveren op deze wens, ook zo de vorige Ho’oponopono Healing avond, toen ik terug een briefje met deze wens in de schaal legde. Na afloop raakte ik in gesprek met een paar mensen over waar ik woonde enz….en daarbij gaf ik ook aan dat ik iets anders aan het zoeken was. Toevallig, jaja, toevallig, was daar iemand aanwezig die een huurder zocht voor haar huis, maar dit niet zomaar aan iedereen wou/kon verhuren. Hoeft het gezegd dat ik net toch de ideale persoon bleek te zijn voor haar huis. Een huis dat meer dan voldeed aan alle verwachtingen die ik gesteld had. Zachtjes dankte ik God, het universum, Ho’oponopono en iedereen die hiertoe bijgedragen had.

Het leven kan zo gemakkelijk zijn wanneer wijzelf 100% verantwoordelijkheid nemen en onszelf zuiveren van alle herinneringen die ons beperken in wie we echt zijn, of wat we willen bekomen. Wanneer wij zuiveren laten wij het leven toe om wonderen te brengen in ons leven. Wil jij ook graag een keer ervaren hoe wonderlijk Ho’oponopono voor jou kan werken? Regelmatig is er een workshop of maandelijks een healing-avond. Je leest er meer over hier op mijn website. Kan je zelf niet komen, maar heb je een probleem, ziekte, of een wens waarvan je graag hebt dat ik die mee in de mahiki-schaal leg, of wil je healing vragen voor een bepaalde persoon, stuur me dan een mailtje op lydia.jacobs@telenet.be.
Love you all. Peace of I

Wil jij ook graag de immense kracht van Ho’oponopono leren kennen? 

Schrijf je vandaag nog in voor de online Ho’oponopono Workshop: Ho’oponopono Workshop

Gepubliceerd door De Gelukkige Mens

Coach/teacher/speaker

Plaats een reactie