320 complimenten die anderen doen stralen

“Appreciation can make a day, even change a life. Your willingness to put it into words is all that is necessary.”

– Margaret Cousins

 

 

1 maart is het complimentendag. De dag bij uitstek om kwistig  complimenten in het rond te sturen. Complimenten geven draagt bij tot meer verbondenheid met anderen, en het creëert meer geluk in het leven.

Heb je geen inspiratie om het juiste compliment te vinden? Onderaan kan je kiezen uit een lijst van 320 complimenten. Daar vind je vast wel iets tussen dat je kan gebruiken.

Wil je het nog makkelijker, maak dan een keuze uit de foto’s met complimenten boven en onder dit bericht.

Maak nu je keuze uit deze lijst van 320 complimenten

  1. Ik wens dat ik jou spiegelbeeld ben.
  2. Jouw lach is adembenemend.
  3. Jouw glimlach doet mijn hart smelten
  4. Niets is je teveel. Blijf zo doorgaan Op jou kan ik altijd rekenen
  5. Jij bent gaver dan Google
  6. Ik ben blij dat ik jou steeds kan vertrouwen
  7. Jouw rust doet mij goed
  8. Jij bent een moedig mens
  9. Bij jou kan ik helemaal mezelf zijn
  10. Jouw creativiteit doet wonderen
  11. Jij bent zo grappig
  12. Jij bent cool
  13. Je geeft mensen een goed gevoel over zichzelf
  14. Dikke knuffel voor jou
  15. Wat heb je een verfrissende visie
  16. Dankjewel voor de leuke dag
  17. Dankjewel voor je behulpzaamheid
  18. Jij hebt een goed gevoel voor humor
  19. Ik weet dat ik dit aan jou kan overlaten
  20. Jij maakt echt het verschil
  21. Jij bent het mooiste, het beste, het meest coole wat mij ooit overkomen is.
  22. Jij maakt mij al gelukkig als ik alleen maar aan je denk.
  23. Jouw steun en toeverlaat als collega is meer dan goud waard!! Jij bent super en een “kei”in je werk
  24. Ik ben trots op jou, op je inzet en creativiteit! Ook dat mag gezegd worden!
  25. Bij jou is het altijd leuk en gezellig
  26. Jij verbaasd me steeds weer met jouw hoogstaande, mooie en inspirerende acties. Proficiat daarvoor
  27. Bedankt voor de ontzettend mooie dingen die je doet
  28. Het is geweldig om te zien hoe jij van iedere dag iets positiefs maakt
  29. Wat ben je mooi vandaag. (en gisteren trouwens ook)
  30. Jij weet van elke dag een “goede” dag te maken
  31. Jij maakt van elk moment een positief moment.
  32. Jij laat zien dat er in elke dag iets moois te vinden is
  33. Jij ziet een kans in elke moeilijkheid, dankjewel om hierin een voorbeeld te zijn
  34. Door jou geloof ik dat alles mogelijk is
  35. Jouw passie en je zin voor het leven werken aanstekelijk
  36. Bedankt voor wie je bent, voor alles wat je doet, recht uit je hart en nooit omdat het moet
  37. Ook als ik niets van jou nodig heb, ben jij er voor mij
  38. Jij neemt het leven met een vrolijk gezicht serieus
  39. Wat een superteam hebben wij
  40. Ik ben blij dat jij in mijn team zit.
  41. Jouw optimisme en jouw enthousiasme zijn een zegen voor ons team.
  42. Jij bent de liefste, de beste, de mooiste, jij bent de goedheid zelf.
  43. Dankzij jouw liefde ben ik een beter mens geworden.
  44. Sinds ik jou ken weet ik dat echte liefde bestaat.
  45. Jij hebt het vermogen om mensen volgens hun volledige potentie te laten leven en jij kan anderen inspireren om hetzelfde te doen.
  46. Jij handelt vanuit je eigen kern en jij laat je niet beïnvloeden door wat anderen doen. Jij bent een echte leider.
  47. Jij neemt steeds zelf het initiatief, je koerst doelbewust op je eigen doelen af en je stelt steeds de juiste prioriteiten
  48. Jij neemt steeds je eigen verantwoordelijkheid en doet wat mogelijk is om oplossingen te zoeken.
  49. Jij richt je aandacht op die juiste dingen waarvan je weet dat je ze kan beïnvloeden.
  50. Jij reageert altijd op de juiste manier op onverwachte gebeurtenissen. Jij staat zo sterk in je schoenen.
  51. Rechtvaardigheid, vriendelijkheid, respect, eerlijkheid en integriteit zijn waarden die jou sieren als mens.
  52. Jij bent zo goed in het stellen van heldere doelen en jij kan anderen motiveren om hier samen met jou aan te werken.
  53. Jij weet wat belangrijk is in het leven, en je bent heel goed om je daarop te richten.
  54. Jij bent een winnaar, vooral omdat je anderen mee laat winnen.
  55. Jij gunt altijd iedereen het beste, dat is één van je mooiste eigenschappen.
  56. Dankjewel voor jou begrip in de moeilijke tijd die ik had.
  57. Jij doet steeds je best om écht te luisteren en mij te begrijpen.
  58. Jij ziet mij, jij hoort mij, jij respecteert mij. Dankjewel daarvoor.
  59. Jij respecteert steeds de waarden en de verschillen in anderen, dat siert jou enorm.
  60. Jouw talent is dat jij altijd mee zoekt naar oplossingen die recht doen aan ieders wensen.
  61. Jij hebt het vermogen om mensen echt te inspireren. Jij kan mensen aanzetten om ook hun inspiratiebronnen te vinden.
  62. Jij bent de aller-aller-leukste.
  63. Jij leeft vanuit je volledige potentie en jij inspireert anderen om hetzelfde te doen.
  64. Jij bent een krak.
  65. Jij bent een kei in het nakomen van je beloften.
  66. Ik heb nog nooit iemand ontmoet zoals jij.
  67. Jij bent altijd gelukkig, ook als je verdrietig bent. Dat vind ik bewonderenswaardig.
  68. Jij hebt mij zo geïnspireerd, dankzij jou is mijn leven veranderd.
  69. Ik wil zijn zoals jij wanneer ik groot ben.
  70. Jij hebt de meest prachtige ogen.
  71. Je hebt het talent om het grotere plaatje te zien en jij begrijpt meerdere standpunten, dit in een wereld waar de mensen erg eenzijdig zijn.
  72. Jij bent het waard om het risico voor te nemen.
  73. Je bent zo een bescheiden, echte persoon.
  74. Jij leeft puur vanuit je hart. Jij kan een omgeving veranderen, enkel vanuit je “zijn”
  75. Wat zie jij er sexy uit in die jeans.
  76. Jij zorgt zo goed voor jezelf. Jij bent een voorbeeld voor anderen.
  77. Ik weet zeker dat ik je nog heel lang zal herinneren, ook als ik jou niet meer zal zien.
  78. Jij hebt voor altijd een plaats in mijn hart veroverd.
  79. Jij mag trots zijn op wie je bent. Niet veel mensen zijn zo oprecht als jou, en hebben het hart om zo te zijn. Wees er trots op en weet dat iedereen die zich in jouw omgeving bevindt zich gelukkig mag prijzen.
  80. Jouw hart is oneindig groot. Heel de wereld past er in.
  81. Jij bent mijn zonneschijn.
  82. Jij hebt een aanstekelijke glimlach die iedere kamer doet oplichten.
  83. Jij hebt mijn dag goed gemaakt met jouw vriendelijkheid en jouw glimlach.
  84. Bij jou te zijn voelt als thuiskomen bij mezelf.
  85. Ik ben dankbaar dat ik jou mag kennen.
  86. Jouw liefde is een balsem voor mijn ziel.
  87. Op een schaal van 1 tot 10 ben jij een 11.
  88. Jij bent als een regenboog op een druilerige dag.
  89. Jij weet en zegt altijd wat ik nodig heb, op het juiste moment.
  90. Er is niemand die meer liefde uitstraalt dan jij.
  91. Wanneer jij zegt: “ik meen dit echt”, dan geloof ik jou.
  92. Ik geloof in jou voor 1000 procent.
  93. Jij bent niet bang om helemaal jezelf te zijn, dat bewonder ik zo.
  94. Ik heb enorm veel bewondering voor jouw moed en doorzettingsvermogen.
  95. Grappen zijn veel leuker wanneer jij ze vertelt.
  96. Jij kan zo smakelijk vertellen.
  97. Wanneer ik me wat down voel weet jij altijd de juiste woorden te vinden om me op te beuren.
  98. Jij ziet altijd het mooiste in de meest ordinaire dingen.
  99. Jij gelooft in wonderen, daarom doe ik het ook.
  100. Bij jou in de buurt zijn is als een zonnige vakantie.
  101. Jij staat altijd open om nieuwe dingen te leren, en jij doet steeds je best om een beter mens te zijn, dat vind ik geweldig.
  102. Bij jou voel ik me alsof ik kan vliegen.
  103. De liefdevolle manier waarop jij met mensen omgaat is ongelooflijk.
  104. Jouw gevoel voor mededogen is een geschenk voor deze wereld.
  105. Dankjewel om ‘jij’ te zijn.
  106. Mijn humeur gaat omhoog op het moment dat jij door de deur binnen wandelt.
  107. Jij hebt de gift om met mensen te werken.
  108. Jouw handen doen wonderen.
  109. Ik ben trots op je
  110. Jij bent de beste.
  111. Schouderklopje voor jou.
  112. Goe bezig!
  113. Jij bent een toffe collega
  114. Ik ben blij dat jij er bent
  115. Ik ben trots op je
  116. Schouderklopje voor jou
  117. Jij bent een toffe collega
  118. Jij hebt een verborgen talent.
  119. Schouderklopje voor jou.
  120. Jij bent geweldig
  121. Kanjer!
  122. Dankjewel Voor je steun
  123. Jij bent de beste!
  124. Mooi mens. 
  125. Omdat jij het waard bent
  126. Wat een mooi mens ben jij.
  127. Straffe kadee!!
  128. Je zorgt ervoor dat ik een beter mens wil worden
  129. Schouderklopje voor jou.
  130. Jij bent een super collega Dikke duim
  131. Jij doet mij altijd lachen
  132. Jij maakt mijn dag goed
  133. Dat heb je goed gedaan
  134. Ik ben trots op jou
  135. Bedankt dat jij er bent voor mij
  136. Wat een fijne collega ben jij
  137. Wauw!
  138. Ik ben trots op jou
  139. Bedankt voor je hulp
  140. Wat zie je er mooi uit
  141. Ik vind het leuk dat jij er bent
  142. Dankjewel voor het harde werk
  143. Topper!
  144. Goed dat je om hulp vroeg
  145. Ga zo door!
  146. Wat kan jij dat goed
  147. Er is niemand zoals jij
  148. Jij bent bijzonder
  149. Fijn dat jij er bent
  150. Je bent een kei in wat je doet
  151. Wat een doorzetter ben jij
  152. Super
  153. Jij bent een geweldig mens
  154. Dat het je super goed gedaan
  155. Het is je gelukt
  156. Op jou kan ik altijd rekenen
  157. Jij verdient het allerbeste
  158. Ik ben oprecht blij dat je er bent vandaag
  159. Jij bent uniek
  160. Het leven is sterk, maar dat ben jij ook
  161. Jij inspireert me
  162. Hartelijk bedankt voor je bijzondere bijdrage
  163. Ik waardeer jou
  164. Dankjewel om voor er voor mij te zijn
  165. Jij bent schitterend
  166. Wat een talent ben jij J
  167. ij bent een natuurtalent
  168. Jij laat de zon schijnen
  169. Ik voel me echt begrepen door jou
  170. Jij bent een lief mens
  171. Jij meent het oprecht goed met anderen
  172. Ik ben blij dat ik jou ken
  173. De wereld is een betere plek met jou erbij
  174. Warm mens
  175. Je kan echt het beste uit andere mensen halen
  176. Dankjewel voor alles
  177. Je hebt een warme persoonlijkheid
  178. Het is fijn om met jou te praten
  179. Dankjewel om te luisteren naar mij
  180. Dankjewel voor je begrip
  181. Jij ben grappig, mooi, getalenteerd, onbegrijpelijk intelligent, warm, en altijd stralend
  182. Jouw positiviteit werkt aanstekelijk
  183. Jij bent het zonnetje in huis
  184. Dankjewel voor je warmte en je hartelijkheid
  185. Jij bent een mooi mens
  186. Dankzij jou kijk ik anders naar de wereld
  187. Dankjewel voor je openheid
  188. Wat heb jij een mooie visie van de wereld
  189. Jij maakt mijn dag
  190. Na een gesprek met jou is mijn dag weer helemaal goed
  191. Ik mag jou wel
  192. Met jouw enthousiasme steek je iedereen aan
  193. Wat een leuk mens ben jij
  194. Jouw inzichten maken dat ik anders nadenk over alles
  195. Jij bent authentiek
  196. Ik geniet van je aanwezigheid
  197. Jij straalt geluk uit
  198. Superheld
  199. Geweldig, hoe heb je dat voor elkaar gekregen
  200. Jij bent echt de verandering die je wil zien in de wereld
  201. Je brengt het beste in andere mensen naar boven
  202. Als iemand het kan, dan ben jij het
  203. Jij vindt altijd de juiste woorden
  204. Alles zou beter zijn als er meer mensen waren zoals jij
  205. Wanneer jij er bent is het altijd feest
  206. Dankjewel voor je integriteit
  207. Bij jou kan ik stil zijn zonder dat het ongemakkelijk voelt
  208. Je hebt altijd de beste ideeën
  209. Jij bent een lichtpuntje in de duisternis
  210. Iedereen krijgt wel eens tegenslagen, maar jij weet altijd weer op te staan en door te gaan
  211. Jij bent een groot voorbeeld voor anderen
  212. Jij bent een de bovenste beste.
  213. Jij weet me iedere keer weer te verrassen
  214. Fjiet Fjieuw
  215. Jouw enthousiasme werkt aanstekelijk
  216. Dankjewel voor je betrouwbaarheid
  217. Jouw vrolijkheid fleurt de omgeving op
  218. Er is gewoon, en dan is er jou
  219. Jouw optimisme maakt mij blij
  220. Jouw bescheidenheid siert je
  221. Jij reageert altijd zo spontaan en alert
  222. Je hebt een goede smaak
  223. Jij toont altijd veel belangstelling in anderen
  224. Jij kan elke verantwoordelijkheid aan
  225. Je creativiteit lijkt onbegrensd
  226. Ik ben oprecht blij dat je er bent vandaag
  227. Jij bent 100% lief
  228. Jij bent niet bang om fouten te maken
  229. Jij bent mijn grote voorbeeld
  230. Je bent een geschenk voor de mensen om je heen
  231. Bedankt voor wie je bent en voor alles wat je doet
  232. Jij ziet mensen écht zoals ze zijn
  233. Jij ziet altijd het goede in anderen
  234. Elke dag werk ik liever met jou samen
  235. Jij bent goud waard
  236. Jij spaart kosten noch moeite om het beste te doen voor anderen
  237. Jij weet mijn hart te raken
  238. Jij bent een mooie ziel
  239. Jij durft opkomen voor de rechten van iedereen
  240. Jij luistert om te begrijpen, niet om te oordelen
  241. Ik vergeet nooit het gevoel dat jij mij gegeven hebt
  242. Jij bent altijd zorgvuldig in wat je doet
  243. Jij bent een toffe
  244. Jij bent altijd zorgzaam en betrokken, dankjewel daarvoor
  245. Ware schoonheid zit vanbinnen, zeker bij jou.
  246. Op jou kan ik bouwen
  247. Elk woord dat jij zegt gaat recht naar mijn hart
  248. Slim gezien
  249. Jouw deur staat altijd open voor ons
  250. Bij jou voel ik me altijd welkom
  251. Jij verdient enkel het beste in de wereld
  252. Bravo!
  253. Jij bent een waardevolle collega
  254. jij bent een lieverd
  255. You are berry special
  256. Met jouw grapjes kan je altijd lachen
  257. Jij geeft altijd de beste complimenten
  258. Je blijft me verbazen
  259. Jij gaat er altijd 100% voor
  260. Bedankt voor jullie inzet!
  261. Jij behandelt mensen zoals je zelf wil behandeld worden
  262. Jij vindt altijd een middel om iets te kunnen doen
  263. Jij gelooft altijd dat er mogelijkheden zijn voor verandering
  264. Jij kan het onmogelijke mogelijk maken
  265. Chapeau!
  266. Jij kijkt met je ogen maar ook met je hart
  267. Hartelijk dank!
  268. Ik had het zelf niet beter kunnen doen
  269. Ik apprecieer jou inzet
  270. Ik ben blij zo’n fantastisch team te hebben
  271. Jij krijgt dingen voor elkaar
  272. Ik weet niet hoe ik je kan bedanken
  273. Jij weet wel waarom…..
  274. Ik ben diep geraakt door wat jij voor mij gedaan hebt
  275. Jij hebt enorm veem expertise
  276. Jij handelt steeds met kennis van zaken
  277. Je bent vriendelijk, loyaal, meelevend en begripvol
  278. Jij bent super ga vooral, zo door en nogmaals bedankt voor alles wat jíj voor mij hebt gedaan
  279. Ik geef je een groot compliment voor alles wat je onderneemt en voor alle beslissingen die je op positieve wijze neemt
  280. Omdat ik je soms gewoon heel leuk vind
  281. Wat is het toch heerlijk om bij je te zijn. Ik bewonder je energie
  282. Ik hoop nog lang met en voor je te mogen werken.
  283. Jij hebt jezelf op je werk op de kaart gezet door met zo veel geduld en liefde voor de bewoners te zorgen
  284. Ik ben blij met jou als collega
  285. Blij dat je mijn nuchtere collega bent
  286. Oprechte complimenten voor jou; Jij bent een fijne, eerlijke, warme en wijze leidinggevende
  287. Mijn compliment over de manier waarop jullie allemaal veel en hard werken voor Fedasil
  288. Dankjewel om samen te zorgen voor ons werkgeluk
  289. Dankjewel om mee zorg te dragen voor het welzijn van iedereen
  290. Bedankt voor jullie geweldige inzet, elke dag weer
  291. Tijd voor een complimentje. Ik waardeer je inzet op het project, je vindingrijkheid en kennis.
  292. Tijd voor een complimentje, Ik waardeer je creatieve geest en de kunst om weer voor mooie pakjes te zorgen
  293. Liefste collega, mijn complimenten voor je inzet en drive van de afgelopen weken
  294. Voor alle steun en toewijding die ik van jou mag ontvangen. Je bent een topper
  295. Ik weet dat ik altijd op jou kan rekenen, en dat vindt ik heel fijn
  296. Bedankt voor de fijne samenwerking
  297. Bedankt voor jullie tomeloze inzet. Keep on the good work
  298. Je inzet binnen dit project is een complimentje waard. Ik waardeer je inbreng en je positieve opstelling
  299. Ik waardeer je om je positieve opstelling en je ondersteunende manier van werken
  300. Jou inzet in je werk, je leergierigheid en doorzettingsvermogen verdienen een groot compliment
  301. Jouw inzet, ontwikkeling en doorzettingsvermogen zijn een compliment waard
  302. Jouw bijdrage en extra inzet binnen ons bedrijf zijn een compliment waard
  303. Dankjewel voor alles wat je voor me doet
  304. Je bent de beste en je doet het geweldig! Jij bent een doorzetter pur sang
  305. Jouw positieve energie vervrolijkt altijd die van mij op
  306. Mijn complimenten over je harde werk en hoe je ondanks de drukte toch tijd vindt voor iedereen die aan je deur staat te motiveren en te helpen
  307. Wat maak jij de wereld mooier met al jouw lieve dingen
  308. Jij zorgt dat de koffie altijd klaar staat. Dat waardeer ik echt aan jou
  309. Ik wil je bedanken voor het meedenken en helpen zoeken naar een oplossing.
  310. Compliment voor jullie empathie en waardering
  311. Super, voor de manier waarop jij je met spirit, drive, en energie je door het leven slaat. Je bent een grote inspiratiebron voor ons allemaal
  312. Dank je wel voor zoveel lieve en prachtige momenten. Een rijkdom aan herinneringen die we voor altijd kunnen koesteren
  313. Ik word blij van jouw energie. Jij hebt het hart op de goede plaats, en dat is een geschenk voor mij en de wereld
  314. Bedankt omdat je zo fantastisch veel ideeën laat stromen
  315. Het is altijd gezellig als jij er bent. Jij hebt altijd tijd voor een praatje, jij bent attent en flexibel, en jij staat voor iedereen klaar.
  316. Ik vind jou een fijne collega! Altijd opgewekt, attent en een harde werker!
  317. Jij weet mensen als geen ander te verbinden.
  318. Aan jou zou ik mijn eigen kinderen toevertrouwen.
  319. Jij weet altijd anders om te gaan met je zorgen, jij laat zien hoe belangrijk het is om altijd te blijven geloven dat er een oplossing mogelijk is.
  320. Dankjewel dat jij tot hier hebt doorgelezen. Jij bent kei-tof.

 

Wil je graag meer info over “Positiviteit op het werk”? Lees er op deze pagina meer over. Zorg Voor Geluk

 

 

Gepubliceerd door De Gelukkige Mens

Coach/teacher/speaker

5 gedachten over “320 complimenten die anderen doen stralen

Plaats een reactie